دیروز کمی به خاطر سرمای هوا و نصفیش هم به خاطر شرایط روحیم زیاد رو فرم نبودم.گیر داده بود که تو چرا انقدر افسرده ای؟؟؟ بدم میاید زودی رو آدم برچسب میزنند. امروز که میخندم میگوید: نه به دیروزت نه به الان!!!
من چیکار کنم واقعا؟آدم که همیشه رو فرم نیست،خندان نیست، آدم که همیشه ...
کلا آدمی نیستم زیاد وارد مسائل خصوصی دیگران بشوم. به ندرت پیش میاید کنجکاوی کنم تو زندگی کسی.
دلم هم نمیخواهد کسی زیاد وارد زندگی شخصی م شود.
یادم هست دانشجو که بودم تا آخر ترم بچه ها فکر میکردند تک فرزندم.ازبس که از مسائل شخصیم صحبت نمیکردم. ..
اناربانو...ما را در سایت اناربانو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24