اسمشو چی بزارم؟

خرید بک لینک
پنج سال ازم کوچکتر است.دختر خوبیست.خیلی دوستش دارم . اما انگاری از وقتی فهمیده خواهرم معلمِ خواهر کوچکش بوده و شوهرش هم همکار پدرش ،یکجورهایی کنجکاو شده تو زندگی م. بماند که روز اولی آمار کامل گرفت ازاینکه چند تا خواهر و برادرید و بچه ی چندمی،یواشکی و خیلی رندانه وسط حرف هاش زیر زیبانم را میکشد که مثلا دقیقا کدام خواهر بچه دارد و چند تا و ... دیروز هم شماره ی عینکم را حفظ شد!!!(من روی این مورد حساسم اندکی)

دیروز کمی به خاطر سرمای هوا و نصفیش هم به خاطر شرایط روحیم زیاد رو فرم نبودم.گیر داده بود که تو چرا انقدر افسرده ای؟؟؟ بدم میاید زودی رو آدم برچسب میزنند. امروز که میخندم میگوید: نه به دیروزت نه به الان!!!

من چیکار کنم واقعا؟آدم که همیشه رو فرم نیست،خندان نیست، آدم که همیشه ...

کلا آدمی نیستم زیاد وارد مسائل خصوصی دیگران بشوم. به ندرت پیش میاید کنجکاوی کنم تو زندگی کسی.

دلم هم نمیخواهد کسی زیاد وارد زندگی شخصی م شود.

یادم هست دانشجو که بودم تا آخر ترم بچه ها فکر میکردند تک فرزندم.ازبس که از مسائل شخصیم صحبت نمیکردم. ..

اناربانو...

ما را در سایت اناربانو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 22:10

صفحه بندی